Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kreditkort utan full Uc?

frågade Collector nu om de tar UC om man har easycard och vill gå över till easyliving och det gör dem inte så förvånansvärt men vad menar ni med att dem inte tar full UC?
De tar en mindre upplysning en UC13 som visar

Namn och adress
Betalningsanmärkningar
Skuldsaldo hos Kronofogden

Den mindre detaljerade Mikroupplysningen (UC13) är en mildare variant som inte registreras och påverkar därför inte din kreditvärdighet. UC 13 är det bara du som ser på din kreditupplysning.

De tar en mindre upplysning en UC13 som visar

Namn och adress
Betalningsanmärkningar
Skuldsaldo hos Kronofogden

Den mindre detaljerade Mikroupplysningen (UC13) är en mildare variant som inte registreras och påverkar därför inte din kreditvärdighet. UC 13 är det bara du som ser på din kreditupplysning.

Men syns det att man har krediten över listade krediter?

Hej, menar ni alltså att om man ansöker om deras easyliving kreditkort (med maxgräns på 100.000kr) så tar dom ingen full UC? Endast en som du själv kommer se att dom har tagit? Låter ju nästan för bra för att vara sant..

Hej!
På mig stämde det inte. Jag läste ovanstående och bestämde mig därför att chansa och söka kortet. Detta var i slutet av augusti i år, men på mig tog Collector en FULL UC där allt redovisades.

Vill minnas att jag frågat angående byggmaxkortet som collector har och fick full uc till svar.

Till mig svarade Collector igår att upplysningen för kreditkort syns utåt men inte upplysningen för Betalkoll.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp