Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kreditkort trots skuldsanering och betalningsanmärkningar?

Ledde det också till anmälan om brott?
Ingen aning. Jag betalade mitt kort så jag behövde aldrig erfara vad som hände om man inte gjorde det. Gissar att det beror lite på anledningar till varför man inte betalat.

Kul för arbetsgivare om man ger kortet till någon gravt spelberoende tex..

Ingen aning. Jag betalade mitt kort så jag behövde aldrig erfara vad som hände om man inte gjorde det. Gissar att det beror lite på anledningar till varför man inte betalat.
Det är trolöshet mot huvudman oavsett varför, sen om arbetsgivaren väljer att ta det vidare är en annan femma.

Det är aldrig kul att stå ensam i ett främmande land och veta att man bara har pengar till kollektivtrafiken till och från flyget och mötet och till ev citytax som man ibland måste betala själv även om hotell och flyg redan är betalt. Eller som den gången när jag var helt oförberedd på att betala denna skatt och med nöd och näppe kunde skramla ihop till den med hjälp utav gamla överblivna kontanter jag hade i väskan.
Förstår känslan. Jag blev "strandsatt" på ett liknande sätt och fick lov att ringa hem till pappa och be om att få låna pengar. Det kändes sådär - samtidigt som jag var så jäkla tacksam att jag ens kunde ringa honom i det ögonblicket.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp