Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kreditkort trots skuldsanering och betalningsanmärkningar?

Nej. Hade också det behovet men fick vackert se till att ha pengar kvar till jobbresor eller begära förskott de gånger det handlade om för mycket pengar.
Samma här.
Eller ... så såg/ser jag alltid till att alla resor bokades/bokas genom firmans resebyrå oavsett hur dyrt det blev/blir för firman. Har resebyrån möjligheten att boka boendet och ge mig voucher för att "betala" med på boendet - utnyttjade/utnyttjar.

Men ... själva resan brukar vara lätt att lösa. Däremot kan boendet vara det man kan tvingas stå för själv (lägga ut). Det är lite olika. Och sedan har man ju matkostnaderna som man alltid måste lägga ut själv. Så med tiden lär man sig blir sitt eget kreditkort - ergo, den buffert man har är det som behöver vara tillgängligt för resor i jobbet.

(har skusan)

Samma här.
Eller ... så såg/ser jag alltid till att alla resor bokades/bokas genom firmans resebyrå oavsett hur dyrt det blev/blir för firman. Har resebyrån möjligheten att boka boendet och ge mig voucher för att "betala" med på boendet - utnyttjade/utnyttjar.

Men ... själva resan brukar vara lätt att lösa. Däremot kan boendet vara det man kan tvingas stå för själv (lägga ut). Det är lite olika. Och sedan har man ju matkostnaderna som man alltid måste lägga ut själv. Så med tiden lär man sig blir sitt eget kreditkort - ergo, den buffert man har är det som behöver vara tillgängligt för resor i jobbet.

(har skusan)
Har precis fått löneutmätning och reser en del i tjänsten.
Allt kommer bokas och faktureras bolaget utom mat vid behov av övernattning. Just för att jag inte vågar/kan ha extra pengar på kontot.

Om/när jag får sanering så lär det bli lite annorlunda då jag kommer kunna ha en buffert.

Finns det något kreditkort man kan få trots betalningsanmärkningar och skuldsanering? Behöver för att göra utlägg i arbetet.
Inte något som du har betalningsansvar för..

På mitt jobb står de inte gör något kort. Vi har företagsupphandlat kreditkort från Eurocard, dvs jobbet betalar årsavgift, men man har personligt betalningsansvar. Man måste ansöka själv och det tas UC. Jag testade när jag hade skuldsanering men det blev ju avslag förstås.

Det glädjer mig att dom avslår det faktiskt

Klarnas kort fick min sambo när hon hade skuldsaldo hos KFM.

Sen huruvida det är kreditkort eller inte låter jag vara osagt.

Det är inte konstigt att dom har så mycket förluster...

Det glädjer mig att dom avslår det faktiskt
Jag hade ett jobb för några år sedan som hade slutgiltligt ansvar för kortet.
Första fakturan gick till mig och hade jag inte betalat så hade företaget fått räkningen.
Var folk som fick sparken för att dem misskötte kortet.

Första fakturan gick till mig och hade jag inte betalat så hade företaget fått räkningen.
Ledde det också till anmälan om brott?

Det kan jag tänka mig. Lite mona Sahlin och Toblerone

Samma här.

(har skusan)
Det är aldrig kul att stå ensam i ett främmande land och veta att man bara har pengar till kollektivtrafiken till och från flyget och mötet och till ev citytax som man ibland måste betala själv även om hotell och flyg redan är betalt. Eller som den gången när jag var helt oförberedd på att betala denna skatt och med nöd och näppe kunde skramla ihop till den med hjälp utav gamla överblivna kontanter jag hade i väskan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp