Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kreditkort med reseförsäkring, valutaväxling och cashback

Hej, finns det något bra kreditkort med cashback och med bra reseförsäkring och valutomvandlare? Tänker ifall man ska utomlands och man inte får nån växlingspåslag, hur ska man undvika det?

Just nu har jag Revolut tex, där har jag enkelhet att växla till andra valutor och använda kortet gratis, men det är inget kreditkort med försäkring eller cashback.

Finns det något gratis bra? Alltså med cashback, valuta växling, försäkring?

Hur funkar det med krediten, så länge fakturan betalas samma månad påverkar det inte betyget eller kostar något? Bara ifall man inte gör det som man får en kredit och månadskostnad?

tacksam för svar!

Såg att cirkel k hade 0,5% på alla köp, reseförsäkring. Betalas cashback ut varje månad? Är dom lätta att få?

vilka kreditkort är lätta att få? Har en del lån och lite underskott men uc på 1,5% iallafall. Vill ej utnyttja kredit, vill bara ha cashback och reseförsäkring. Någon med ej valutapåslag verkar ej finnas, får väl bara använda mitt Revolut då.

Hört att cirkel K ska vara lätta men inte fått bekräftat men någon kanske vet?

Ingen med bra tips? Framförallt är cashback månatlig mest prio, sen reseförsäkring och valutaväxling kan jag nog glömma, får använda Revolut då.

Npgon som vet ifall man kan använda ett virtuellt kort direkt man får ett godkännande, eller måste man vänta på brev? Svårt att få kreditkort, har ganska hög belåning men uc på 1,4.

Och hur funkar det om jag inte vill använda kredit på tex cirkel k eller norwegian? Om jag får 15.000 i kredit, kan jag sätta in 5.000kr varje månad ocu använda det istället? Eller måste jag använda 5.000 av 15.000 och betala slutet av varje månad?

Känns som kreditkort på bensinstation kan vara mest fördelaktigt, för att man tankar ju en del, så blir en extra bonus.

Hej jag fick avslag när jag sökte cirkel k Mastercard, valde hög kredit 60k, tanken var att det skulle ge bättre uc betyg eftersom det kan räknas som ”buffert”.

Vet någon om de i sin ansökan även ser efter lägre belopp? Eller måste jag ansöka igen då?

Finns det något annat bra kreditkort med cashback, vill inte utnyttja krediten utan bara åt cashback. Amex cashback grön eller vad den heter, är den svårt? Om jag söker lägsta kredit måste väl chansen vara större?

Eller finns det något annat bra? Kan man kanske höra med cirkel k ifall de kan pröva med lägre kredit, någon som lyckats med det? Känns surt att slösa en Uc till.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp