Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kreditkort med låga krav

Vilket är det bästa kreditkortet med cashback? Är ointresserad av krediten, vill bara ha cashback.

Men verkar inte gå att få utan kredit? Så vilken ger hög cashback?

Rocker jag har verkar ge bra om man ansöker om kreditkortet, upp till 200kr/mån i cashback.

Däremot verkar det omständigt och man måste använda krediturrymmet, för att sedan fylla på det, vill verkligen inte betala nån ränta.

Men för att slippa kan man väl se till att betala sin månadsfaktura?

Nån som har ett bra tankkort, för då får man ju rabatt plus cashback.

Är osäker var jag ska söka, vill inte slösa en UC i onödan.

Jag ansökte hos Carpay om en kredit på 20.000 kr igår och fick avslag.
Då ringde jag dit och fick prata med en supertrevlig kille på kreditavdelningen. Jag frågade vad det berodde på att jag blivit nekad (kan vara bra att veta) och då sa han att jag ökat mina krediter kraftigt på sista tiden och då förklarade jag att jag tyvärr åkte på en stor restskatt som jag var tvungen att avhjälpa med 2 lån. Han tyckte det var en godtagbar förklaring och sa "ja men då godkänner jag din ansökan". Vilket fantastiskt bemötande jag fick där jag fick förklara min situation. Är så tacksam för detta blev min sista trygghet.
Nu ska krediterna jobbas ner efter årsskiftet. Jag har sökt flera remote-jobb som kan utföras på fritiden i hemmet så jag hoppas att jag till slut får napp. Att jobba extra är min enda möjlighet att ta mig ur mina skulder inom rimlig tid. Fick ett extrajobb som sekreterare i en förening vilket inbringar 8000 kr/år. Många bäckar små...jag jobbar på!
Vad jag vill säga är att det kan vara värt att ringa dessa trevliga människor på Carpay. Jag lovar att de lyssnar.
Sist men inte minst ett tack till forumets medlemmar som tar sig tid och tipsa när jag ställde frågan!
Vad hade du för förutsättningar ?

Jag kan tillägga till den här tråden att Carplay är svårt att få godkänd med hyffsad UC. Coop likaså.

Min uppfattning är att BN är överlägset snällast i sina bedömningar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp