Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kreditkort med låga krav på att bevilja

Nej, dom beviljar inte alls ”allting”.
Tvärtom är dom ganska så svåra att få, iallafall enligt mitt tycke.
Kanske beror på att jag inte blivit beviljad :facejoy: antar att jag haft för många förfrågningar.

Har du betalningsanmärkning(ar) är det dessutom inte tal om att låna någonting hos dom eftersom att ett av deras krav är att du inte ska ha betalningsanmärkning(ar)….

Nej, dom beviljar inte alls ”allting”.
Tvärtom är dom ganska så svåra att få, iallafall enligt mitt tycke.
Kanske beror på att jag inte blivit beviljad :facejoy: antar att jag haft för många förfrågningar.

Har du betalningsanmärkning(ar) är det dessutom inte tal om att låna någonting hos dom eftersom att ett av deras krav är att du inte ska ha betalningsanmärkning(ar)….
Det 5 000 kr är ganska lätt att få hos Rocker, men jag känner ingen som har fått mer eller höjt sin kreditgräns...

Det 5 000 kr är ganska lätt att få hos Rocker, men jag känner ingen som har fått mer eller höjt sin kreditgräns...
Nej, inte jag heller.
Min sambo fick med en hel del förfrågningar och relativt ”låg inkomst”. Tror det var 200 000 något hon hade och ändå relativt belånad redan sedan innan.

Jag har runt 450000 i inkomst per år, inget hos KFM, inget skuldsaldo, föreläggande eller något, men aldrig kunnat låna där.
Men något är det ju, antar att det är antal förfrågningar som ställt till det (strax över 20) har jag haft vid ansökningstilfällena.
Hade dock under 20 ett par gånger, tvärkört då också..

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp