Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kreditkort för att betala av andra lån?

Hej!
Har idag skulder med varierande storlekar allt från par tusen till några 100k och även kreditkort.
Så nu har jag klurat och vill försöka beta av skuld för skuld (helst dem mindre beloppen)
Som snöbollsmedtoden.

Så min tanke är att använda mitt BN kreditkort på 25k för att varje/varannan månad betala typ 3-5 tusen på en skuld och sen nästa månad betala in på BN kortet och göra likadant igen på samma skuld och förhoppningsvis lösa en efter en.

Någon som försökt göra något liknande?
Tror ni det kommer fungera?
Tacksam för alla tankar och tips!

Hej!
Har idag skulder med varierande storlekar allt från par tusen till några 100k och även kreditkort.
Så nu har jag klurat och vill försöka beta av skuld för skuld (helst dem mindre beloppen)
Som snöbollsmedtoden.

Så min tanke är att använda mitt BN kreditkort på 25k för att varje/varannan månad betala typ 3-5 tusen på en skuld och sen nästa månad betala in på BN kortet och göra likadant igen på samma skuld och förhoppningsvis lösa en efter en.

Någon som försökt göra något liknande?
Tror ni det kommer fungera?
Tacksam för alla tankar och tips!
Så länge du kan hålla dig inom kostnadsfria perioden kan du nyttja ett kreditkort men då måste du klara av de höga utgifterna.

Så länge du kan hålla dig inom kostnadsfria perioden kan du nyttja ett kreditkort men då måste du klara av de höga utgifterna.
Med tanke på att det är för tillfället maxat och lägsta beloppet är på ca 1500kr/mån så tänker jag att nyttja det för 3-5k och sen fylla på det nästkommande månad är bra mycket ”billigare” än dem snabbkrediterna jag sitter på just nu. Eller tänker jag helt fel?

(del av semesterpengen som kommer i juni ör tänkt att betala upp bn kortet så jag har 25k att nyttja)

Kreditkort fungerar ej att betala andra lån eller banker med tyvärr, det är spärrat via Betalo/Billhop

det hade jag ingen aning om, missade att det var norwegian det gällde! my bad

intressant att man kan betala räkningar med det!
Därför jag klurar på om det kan vara ett sätt att betala av andra lån med varje eller varannan månad.
Fylla på BN kortet varje månad och sen betala ett litet större belopp på lån som jag har. (Har några på 10-20k) och tror då att jag kan bli av med tex ett på 10 000kr på ca 2 månader om jag kör på denna metod.

någon som har annan åsikt/förslag/tips? :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp