Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kreditkort direkt?

Ska på semester i nästa vecka och skulle vilja fixa ett kreditkort tills dess. Men har glömt bort.. så nu i sista minuten undrar jag om det finns något kort man kan söka om att ha direkt i telefonen? Inte klarna dock.
Vet att resurs har möjlighet till Apple Pay men får man den funktionen direkt eller måste man vänta på att kortet ska dimpa ner i lådan??
Tack på förhand!

Ska på semester i nästa vecka och skulle vilja fixa ett kreditkort tills dess. Men har glömt bort.. så nu i sista minuten undrar jag om det finns något kort man kan söka om att ha direkt i telefonen? Inte klarna dock.
Vet att resurs har möjlighet till Apple Pay men får man den funktionen direkt eller måste man vänta på att kortet ska dimpa ner i lådan??
Tack på förhand!
Northmill kontokredit har 50.000 kr och du får den ganska snabbt. Du kan välja överförs till northmill kort eller överförs till bankkonto och du har pengarna 15 min - 1 timma.

Tack på förhand!
Jag har ett kort med 30k på resurs Classic. Fick ansökan godkänd sedan så ladda jag ner appen och där kunde jag lägga in mitt kort på Apple Pay utan att att jag fått hem kortet. Så det funkar vet jag

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp