Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

kreditkort direkt hem eller rekommenderat

Hej,

Skulle vilja veta vilka kreditkort som kommer direkt hem till en och vilka som kommer rekommenderat. Jag ska resa bort men min dotter behöver kort men jag måste söka hon är bara 15 och då kan ju inte hon hämta ut eftersom jag behöver pass med mig.

Tack på förhand!

Vet inte hur andra kreditgivare gör men Collector skickade mitt kreditkort rekommenderat!!! Jag var inte hemma när kortet hade kommit och det hade returnerats två veckor senare så jag fick ringa och beställa ett nytt! som också skickades rekommenderat!

Hej,

Skulle vilja veta vilka kreditkort som kommer direkt hem till en och vilka som kommer rekommenderat. Jag ska resa bort men min dotter behöver kort men jag måste söka hon är bara 15 och då kan ju inte hon hämta ut eftersom jag behöver pass med mig.

Tack på förhand!
Easy card kommer hem men man måste ringa in och aktivera det.
Så beställ ett kort till dig så kan ju du ringa o aktivera det sen bara när det kommer.
Rememer gjorde oxå så för många år sen, nu vet jag inte

Easy card kommer hem men man måste ringa in och aktivera det.
Så beställ ett kort till dig så kan ju du ringa o aktivera det sen bara när det kommer.
Rememer gjorde oxå så för många år sen, nu vet jag inte

Det var just Easy Card som skickades rekommenderat till mig i slutet av juni månad i år!

Bank norwigan fick man kort och pinkod i brevlådan om jag inte minns fel

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp