Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kreditkort dålig uc

Hej finns de nått kreditkort man kan få med super dålig uc? Vi snackar typ 50.7% och sedan massa förfrågningar bisnode är bar AO glömma creditsafe är medel och notera att jag bara är 19 så måste vara låg åldersgräns oxå

Låter som att du inte ska ha något kreditkort. Snälla gör något åt saken istället för att göra saken ännu värre. Du är fortfarande så ung.. :(

Instämmer med föregående talare. Ett kreditkort (utnyttjat) kommer avsevärt försämra ditt redan dåliga UC-betyg. Avråder dig starkt från detta. I övrigt har jag mycket svårt att tro att någon beviljar dig ett med dina förusättningar.

Hur har du lyckats fixa sådana förutsättningar om du tog studenten i somras? Skaffa inget mer, du kommer få det nog tufft, låter som löneutmätning och liknande ligger i korten.

Jag hade behövt ha ett då jag behöver betala lite räkningar nu då ja kommer hamna hos inkinkasso vill lösa mitt problem då jag nu har bra jobb med bra lön men började mitt år som 18 åring med en sjuk hund och sedan nu vart hunds sjuk igen och jag har behövt lösa allt därav skulder är alltså inga extremt "dumma" skulder

Finns, mig veterligen, inga kreditkort att få med den kreditvärdigheten.
Håller med föregående skribenter.

Släpp till inkasso och begär att få avbetalningsplaner. De flesta inkassobolag är schyssta att ha att göra med. Har du bra jobb och bra lön borde du klara det. Undvik som sagt kreditkort. Det försämrar ditt kreditbetyg och ökar på ditt skuldberg.

Jag hade behövt ha ett då jag behöver betala lite räkningar nu då ja kommer hamna hos inkinkasso vill lösa mitt problem då jag nu har bra jobb med bra lön men började mitt år som 18 åring med en sjuk hund och sedan nu vart hunds sjuk igen och jag har behövt lösa allt därav skulder är alltså inga extremt "dumma" skulder

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp