Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Kreditkontot/Extrakredit lån hos båda

sjuk att samma bolag har nu 3 olika sidor med olika namn och samma funktion som låntagare får du ett bestämt lånegräns som fungera som bas hos alla tre

"Notera att om du har befintliga lån eller lånar flera produkter kan du inte låna lika mycket per produkt. Gränserna är indikativa och kommer att uppdateras när du ansöker om ett lån.
Din lånegräns påverkas av samtliga lån du har hos alla Grandviks varumärken så som Kortlån.se kreditkontot samt Extrakredit.se"

sjuk att samma bolag har nu 3 olika sidor med olika namn och samma funktion som låntagare får du ett bestämt lånegräns som fungera som bas hos alla tre

"Notera att om du har befintliga lån eller lånar flera produkter kan du inte låna lika mycket per produkt. Gränserna är indikativa och kommer att uppdateras när du ansöker om ett lån.
Din lånegräns påverkas av samtliga lån du har hos alla Grandviks varumärken så som Kortlån.se kreditkontot samt Extrakredit.se"

Ja dom tjänar otroligt mycket på dessa. Tänk bara när det blir avbetalningsplan 40 procents ränta plus avgifterna

Jag tycker kreditkonto är något nytt, men visst är de andra två samma sak.
på hur många sidor kan man själv styra månadskostnaden på samma sätt? Sen fick jag en ränta runt 80%, inte mer än banker som slår det.

Jag har ett lån hos kreditkontot på 15000. månadskostnaden för detta ligger på ca 950 där 700 är endast ränta. Funderar på att släppa det till inkasso för att kunna amortera ner skulden mer varje månad och inte bara betala ränta. Är det någon som har fått en avbetalningsplan av Grandvik på liknande belopp och vilket avbetalningsbelopp isåfall?

Sökte igår eftermiddag och fick lånet beviljad av extrakredit. Är det någon som vet hur länge det dröjer tills man har pengarna på kontot? Jag har Swedbank.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp