Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Kreditkontot är de bra ?

Men då måste jag välja mer än 30 dagar. Eller ?

Jag fick ny godkänd ! Men kan man låna hos minikonto och basiskonto ??

Kortlån och kreditkontot är samma företag så man kan inte har låna t.ex 10000 på kortlån och sen 10000 på kreditkontot. Du ser på dina lånegränser hur mycket man kan låna totalt på dessa två. Vad gäller kreditkontot så kan man betala av en viss summa som man själv klara av. Det enda kravet dom har är att amorteringen skall vara minst 1% av lånesumman. Med undantag första månaden då man bara behöver betala räntan. Så låt säga att räntan är 600 och man har ett lån på 10000. Då måste man alltså betala in minst 700 kr den månaden (600+100).

om flera lån

Hej, jag ha haft lån hos de andra aktörerna med men så fort jag har gjort en inbetalning där så har jag prioriterat att betala tillbaka lånet på kreditkontot. På det sättet har jag ökat min gräns och det blir ganska låg månadsinbetalning om man jämför med andra ställen.
Så låna och betala in rubbet för att öka gränsen är mitt tips.

För mig har jag bara kunnat använda ena kontot iaf, jag har lägre på ena och använder såklart det med högsta kreditgränsen.

Snabb utbetalning till egna kontot sen, rekommenderas av mig iaf

Någon som har lånat nyligen? Jag har tagit ett lån där förra veckan men inte fått några pengar än :(

Någon som ens fått kontakt med dessa lirare. glömt mitt lösenord och inte ens de kan de svara på..

Glömt lösen kan du fixa själv finns ju en knapp för det. Funkade iallafall tidigare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp