Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Gick väldigt smidigt hos Kreditidag. Har provat 3 andra sms företag tidigare, det har varit lite krångel hos 2 av dem. Tänker definitivt låna av kreditidag igen. Petter
Fungerar för mig oxå. Fick mina pengar 2h efter ansökan. Fn va skönt med en kreditgivare som inte har en massa skräp och sidoerbjudanden. Det går inte att göra fel.
Håller med om att sidan hos kreditidag är enkel, inga konstigheter.
Är kund som tidigare lånat av ett antal andra på marknaden. Ibland så röriga sidor, svårt att förstå vad man ska eller inte ska återbetala!
Varför krångla till det!
Den här texten kom upp på skärmen när jag ansökte, och 30:- fick jag ju dessutom betala för det!!! MKT dåligt om du frågar mig!!! 1 DAG SEN!!!
VARNING FÖR DESSA!!!
"Tyvärr kan vi inte bevilja dig lån pga ett tidigare lån som återbetalades 1 dagar för sent."
Det hände mig också när jag var lite sen med återbetalningen, 2 dagar. Men dom mejlade mig och sa att de var systemet som krånglade. Jag fick alltså låna igen direkt.