Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Kreditidag, lån upp till 3000 kr

www.kreditidag.se

För att få låna:
Minst 24 år
Inga betalningsanmärkningar
Ett mobilnummer registrerat i ditt namn
En taxerad inkomst på minst 120 000 kr per år
Folkbokförd i Sverige

är det någon som fått det att fungera....får ingen kod tillbaka men det dras pengar

kreditidag

Det kanske kan ta en stund innan koden kommer. Men annars får du kontakta dem.

Det är nåt lurt med dessa.

Det står att det är kreditIdag som är kreditgivare. Men de kan inte hittas varken hos allabolag.se samt 121.nu

Läser man vidare under "om Oss" står det "KreditIdag drivs av ett privatägt företag med säte i Göteborg." Min fråga är vilket är det privata företaget som tydligen inte vill "visa" sig?

Det är nåt lurt med dessa.

Det står att det är kreditIdag som är kreditgivare. Men de kan inte hittas varken hos allabolag.se samt 121.nu

Läser man vidare under "om Oss" står det "KreditIdag drivs av ett privatägt företag med säte i Göteborg." Min fråga är vilket är det privata företaget som tydligen inte vill "visa" sig?

Mycket möjligt att personen i fråga har en enskild firma och då inte vill skriva ut sitt eget personnummer på hemsidan.

Gå in på iis.se så får ni fram ägaren, finns bara en person i Sverige med det namnet. AB som står på iis.se finns dock ej?

Ingen kod

Ingen kod men det kostade 30 kr
mad.gif

Koden kom då de tekniska hade löst sig... dom hade visst strul med tekniken en stund...drabbar väl alla någongång. Får söka igen då jag sökte 3000 kr men föstaggångskunder får låna 1000 kr. verkar helt ok!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp