Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kreditbetyget på Kreddy

hej!

Så här ser min ekonomi ut
Bolån: 1.700.000 ränta 1,6%
Billån: 133.000 ränta 3,66%
Blanco marginalen: 36.000 ränta 6,2%
CSN: 188.000 ränta 0,34%
Nordea kredit: 34.000 ränta 15,7 %!!

Ringe Marginalen för att baka in Nordealånet med skitränta. Det gick bra och Kreddy betyget gick från 3,4 till 0,2 efter denna rokad. Förstår såklart att alla inte har den möjlighet att göra så men kan ni så för det!!!

Ringde Nordea idag och avslutade krediten helt.. ”men du är så välkommen tillbaka xxx”. Det tror jag säkert :)

Skön kväll

hej!

Ringe Marginalen för att baka in Nordealånet med skitränta. Det gick bra och Kreddy betyget gick från 3,4 till 0,2 efter denna rokad. Förstår såklart att alla inte har den möjlighet att göra så men kan ni så för det!!!

Ringde Nordea idag och avslutade krediten helt.. ”men du är så välkommen tillbaka xxx”. Det tror jag säkert :)

Skön kväll
Nyttjad kredit är en katastrof för kreditbetyget, så du gjorde klokt som betalade av den.

hej!

Skön kväll
När upptäckte du denna uppdatering på Kreddy?

Tack bästa Korpen. Loggar inte in dagligen så såg det först nu i månadsskiftet. Krediten ligger alltså kvar men eftersom den vart nollad sänktes betyget i appen. Blancolån tycks vara bättre än kredit dessutom. Ny kunskap för mig :)

Tack bästa Korpen. Loggar inte in dagligen så såg det först nu i månadsskiftet. Krediten ligger alltså kvar men eftersom den vart nollad sänktes betyget i appen. Blancolån tycks vara bättre än kredit dessutom. Ny kunskap för mig :)

En outnyttjad kredit kan dock vara bra för kreditbetyget - så bli inte alltför förvånad om ditt kreditbetyg försämras när krediten registreras som avslutad hos UC...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp