Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kreditbetyg UC

Gomorron,
Sökte lånet(200.000 kr) via advisa på fm och på em hade jag fått tre erbjudande från avida finans(150.000 kr), balanzia och remember.
Balanzia var dem som erbjöd bäst villkor, 6,75%, m-kostnad: 1780 kr.
Gick in på balanzia och fyllde i mina uppgifter mm. Skulle få ett mail efter att dem gjort ytterligare kontroller.
Fick ett sms igår morse att lånet är godkänt och idag var dem på kontot.

Önskar er alla en fortsatt härlig dag

Grattis!! Står på deras hemsida att de inte godtar betalningsanmärkningar så blev lite överaskad över att du fick lån där med både anm och historisk skuldsaldo...

Grattis!! Står på deras hemsida att de inte godtar betalningsanmärkningar så blev lite överaskad över att du fick lån där med både anm och historisk skuldsaldo...
På grundkrav så står det bara att man inte få ha skuldsaldo, inget om anmärkningar eller historiskt skuldsaldo.

Nu försvann mina anmärkningar och landade på kreditbetyg 3,3. Vågar jag söka :O

Gör det via Lendo/Advisa dock!

Har du slängt iväg en ansökning?
Yes! Sökte via Adisa och fick erbjudande från Svea! Skrev precis under skuldbrevet med bank-id. Fick en ganska hög ränta (9.2) men den känns ändå helt okej. Nu kan jag betala av det sista och sedan betala av detta lån så snart som möjligt och börja om med det ekonomiska livet.

Varför väntade du inte några timmar och såg om du fick bättre förslag/bättre ränta?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp