Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kreditbetyg i Creditsafe

Jag hade streck före som minus. Minns inte vad siffran var på men jag hade då skuldsanering då vid det tillfället. Sen när skuldsaneringen tog slut ändrades det från minus strecket till inget streck.

Vad i helvet?!
Fick notifikation i Tink nu.
Först får jag :

Fredag 31 aug : Du har 1 skuldsaldo på 11.370 kr.
Uppgifterna är hämtade ifrån KFM.
Vad fan är detta?!
Jag har ingen ny skuld där??+

Sen får jag : Ingen scorignsberäkning : Skuldsaldo.

Kan någon hjälpa mig, vad händer?

Vänner vad är Tink för app ? en digital brevlåda ?
Och en fråga till: Såg annons via ett företag som heter Anyfin, någon som har använt deras tjänster och hur funkar det ?

Vänner vad är Tink för app ? en digital brevlåda ?
Och en fråga till: Såg annons via ett företag som heter Anyfin, någon som har använt deras tjänster och hur funkar det ?
Tink är ekonomi/budget/id koll app kan man säga. Man kan hålla reda på sina transaktioner på bankkonto och kreditkort. Tex appen varnar tex om höga belopp dragits, frågar om det var du, och den varnade mig på en dubbeldragning på ett kreditkort förut. :) Och se sitt kreditbetyg från Creditsafe. Mycket bra tycker jag!

Anyfin tar full uc har jag läst. Laddar upp faktura/fakturor från lån och krediter

Hur ser man sitt kreditbetyg i Tink? Jag ser bara mitt bankkonto och creditsafe finns inte med under lägg till tjänst heller...

Någon som vet när appen uppdateras?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp