- Meddelanden
- 211
- Mottagna reaktioner
- 61
- Poäng
- 177
Tack så mycket det var lång tid och kämpar tills man snart klar .
Tack så mycket det var lång tid och kämpar tills man snart klar .
Jag tycker nästan att de här sista månaderna har varit kämpigast! Så kort tid kvar men varje dag är sååå lång. Gör min sista inbetalning i mars och anmärkningen försvunnen den 8 april eftersom beslutet togs 20160407.Tack så mycket det var lång tid och kämpar tills man snart klar .
Det var kämpigt och det känns tungt på det sista tiden kan inte fattar att det gick så lång tid av sanering . För sin del 7/4 som gäller . Men det jag nufiken på vilken betyg ungefärr vi hamna på efter som vi båda har inkomst och 0 ff och inga heller skulder .Jag tycker nästan att de här sista månaderna har varit kämpigast! Så kort tid kvar men varje dag är sååå lång. Gör min sista inbetalning i mars och anmärkningen försvunnen den 8 april eftersom beslutet togs 20160407.
Först och främst bra jobbat och grattis!!!
jag har heller inte svaret men teoretiskt sett borde ju pappret vara blankt nu.
dock i tidigare trådar har det noterats att ”misskött kredit” slår hårdare än tex betalningsanmärkning samt att en notering om skuldsanering finns kvar även om den inte väger så tungt.
En fråga, inte för att Vara taskig men planerar du för nya lån nu när friheten är så nära?
stort grattis igen!!
Tack , Nej inga lån eller krediter bara vi satsa på bostadslån med frugan det därför undrar hur kommer och ser ut efter sanering klar? Menar du efter att jag är klar kommer och finnas notering om skuldsanering i register?? Tack
Tack så för svar . Det jag vill komma fram till är det 0.6 med 0ff inga andra lån eller krediter funkar det när man söker bolån eller?? Tack igenJag hamnade på betyget mycket bra på UC-score och en riskprognos på 0,6 % dagen efter min skuldsanering var borta.
Tack för bra info och kommer söka bolån via min bank som jag har bra historik där . Trevlig kvällNej, det kommer inte finnas någon notering om skuldsanering efter att du är klar med den. Enskilda banker och kreditinstitut som du betalat till under skuldsaneringen kan så klart ha kvar information om att du haft skuldsanering, men det är som sagt inget som kommer framgå på t.ex. UC när saneringen väl är klar.