Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kreditbetyg 2,8 ett bra betyg eller hur läser man ut detta ?

Hej
Är 2,8 ett bra kreditbetyg eller hur läser man ut detta ??

Skulle ta ett lån till husköp framåt men jag vet ju inte hur det funkar med kreditbetyg m.m

Min sambo har 1,4 .
Vi har ett blanco på 200000 ihop och ett billån på 90000

Någon/Något man kan jämföra med ?

2.8 är helt ok, 1.4 givetvis bättre.. Din sambos betyg är säkert ok för huslån, ditt kan ev vara på gränsen, det beror lite på vilka inkomster och så ni har med..

Då borde det nog gå vägen, har du någon förfrågan som är på väg att löpa ut så vänta gärna in det

2.8 är helt ok, 1.4 givetvis bättre.. Din sambos betyg är säkert ok för huslån, ditt kan ev vara på gränsen, det beror lite på vilka inkomster och så ni har med..

Hej,
Är 2,8% på gränsen för huslån?
Uj uj det bådar inte gott
Vart skulle du säga att gränsen går för goda förutsättningar för huslån, rent kreditbetygsmässigt? Om övriga förutsättningar är acceptabla?

Mvh

Miklo

Alltså det kan variera.. jag kollade gamla upplysningar på mig, och en del finns det inte ens scoring i, och en del finns det i, dessutom från samma långivare. Jag vet att sbab haft 5 som gräns tidigare, jag har fått för mig att länsförsäkringar är ganska lättsamma att ha och göra med också.. det kanske går

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp