Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kreditavtal? Förlåt för frågeterror idag :) men är okunnig!

Som sagt. De kanske bara är preliminärt då :( jag kan tänka mig att de vill ha lönespec då min uppgivna lön är högre än den som syns på uc.

Kreditbetyg 0,6
1 ff
17 tk underskott
46tk blancolån (uppgav att det ska betalas)
Inkomst: uppgav 354000 Det som syns är 288 tk

Nisse: vad hade du för förutsättningar?
Det ser bra ut! Det kommer inte bli några problem för dig.

Du kan nog vara helt lugn med de förutsättningarna, typ 10 ggr bättre än mig både gällande betyg och blancolån.

I de allra flesta fallen är det klart när man skriver på skuldebrevet så länge man har uppgett korrekta uppgifter vid låneansökan. Exempelvis så kan att ange en högre lön än vad deklarationen visar leda till en manuell bedömning som antingen nekar direkt eller begär in lönespecar.

...och håller man sig till seriösa aktörer lär inte det Lasseman varnar för inträffa heller.

I de allra flesta fallen är det klart när man skriver på skuldebrevet så länge man har uppgett korrekta uppgifter vid låneansökan. Exempelvis så kan att ange en högre lön än vad deklarationen visar leda till en manuell bedömning som antingen nekar direkt eller begär in lönespecar.

...och håller man sig till seriösa aktörer lär inte det Lasseman varnar för inträffa heller.
Om de skulle neka direkt, tror du man kan fråga om jag kan skicka in lönespecar och att de godkänner det?

Stort grattis vilken bank blev det?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp