Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Kan man inte göra om till delbetalning så länge transaktionen står reserverad
Kommer det upp under "knappen" välj köp, borde du ju kunna det men jag hade nån skum begränsning igår då jag skulle göra om köp till delbetalning. Fick felmeddelande på vissa men andra gick igenom (dock var alla genomförda inga under reserverade)

Hej Kan man få någon av flex eller delbetalning trots att man har en missköt kredit anmärkning? Ej någon betalningsanmärkning.

Jag såg det oxå . Blev lite irkk ok ut då mitt gick till inkasso för en månad sen o jag har avbetalningsplan . Då syntes det inte på uc . Lite orolig nu men inte blir det missbrukad kredit NU då ? Den var inte på uc då nör jag fick betalplan iaf

Satte in 200kr och handlade för 150kr men kan fortfarande inte ansöka om delbetalningar.

Jaha tyckte någon i tråden skrev, sätt in 100kr och köp en snusdosa så kan man ansöka sen, men dom kanske blivit hårdare.
Hmm, ja mycket möjligt. Har för mig det vet lite högre belopp iallafall man behövde handla för..

Jag har gjort köp för jättemycket under flera veckors tid. Det är inte alla som erbjuds möjligheten tydligen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp