J
Joje123
Gäst
Poäng: 0
Hur fungerar PFC om man inte fått flexikredit? Står att jag måste sätta in pengar och handla? Hur mycket är det som krävs för att kunna få flexikredit?
Man söker ju flex och får man avslag får man avslag.Hur fungerar PFC om man inte fått flexikredit? Står att jag måste sätta in pengar och handla? Hur mycket är det som krävs för att kunna få flexikredit?
Alektum har mitt gått till, frågan om missbrukad vet jag inte.Vad händer om man inte betalar dem? Vilket inkasso har dem? Rapporterar den missbrukad kredit? Någon som vet?
Du måste använda kortet för köp innan du kan använda /ansöka om delbetalningarJag fick tips via en god samarit att testa funktionen/appen "P.F.C"
Jag gjorde det. Laddade ner appen och sedan blev jag "medlem" beställde ett kort som jag nu väntar på.
Hur som helst, i appen så har man sen ansöka om att delbetala alla köp över 800 kronor.
”denna upplysning syns inte för andra” kommer då fram. Det står att det är upp till 10.000 men det kanske man kan höja sen?
Det jag dock inte kan klura ut är hur jag ska få dessa 10.000 för kortet fyllls på bara om man swishar?
Hur tycker du att Alektum är som inkasso? Bör jag prioritera pfc för att slippa Alektum? Eller är det ok att släppa? Skuld 18.000Alektum har mitt gått till, frågan om missbrukad vet jag inte.
Jag fick en liten summa dit då pfc skickar delköpen styckvis eller i smklumpar, ringde och sa att jag kunde betala en viss dag och fick ok.Hur tycker du att Alektum är som inkasso? Bör jag prioritera pfc för att slippa Alektum? Eller är det ok att släppa? Skuld 18.000
Okej. Tack snälla för infoJag fick en liten summa dit då pfc skickar delköpen styckvis eller i smklumpar, ringde och sa att jag kunde betala en viss dag och fick ok.
Så har inte vetskap om de beviljar avbetalning eller nått.
De slog ihop de kredtiköp som gått till alektum och jag fick 5 månader att betala så ca 2000 med start nästa lön. Så jag måste säga att med tanka på att jag missa förra överenskommelsen är jag mycket mycket nöjd med mottagandet av alektum.Okej. Tack snälla för info