Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

De köp jag gjort som jag har gjort på delbetalning har jag ju fått tillbaka för. Det enda som dragits hittills är ett köp som inte gick att delbetala. Det var på 260 kronor, så det står -260 kronor nu. Och står att jag använt 260 kronor av 5000 beviljade.

De köp jag gjort som jag har gjort på delbetalning har jag ju fått tillbaka för. Det enda som dragits hittills är ett köp som inte gick att delbetala. Det var på 260 kronor, så det står -260 kronor nu. Och står att jag använt 260 kronor av 5000 beviljade.
Ja precis!
Man kan endast delbetala köp över 300kr.
Du kommer få fakturor i appen sen att betala när det är dags. Men de dras ingenting på krediten när du väl ska betala fakturorna.
Jag tror föregående talare menade på att du kan handla för 5000kr delbetalning, samt 5000kr på flexkrediten sen kommer de ta stopp :) eftersom de är den kredit gräns du har.

Ja precis!
Man kan endast delbetala köp över 300kr.
Du kommer få fakturor i appen sen att betala när det är dags. Men de dras ingenting på krediten när du väl ska betala fakturorna.
Jag tror föregående talare menade på att du kan handla för 5000kr delbetalning, samt 5000kr på flexkrediten sen kommer de ta stopp :) eftersom de är den kredit gräns du har.
Ja asså har 5000 beviljat. Och som sagt delbetalat köp över 300. Men om inget dras direkt känns det ju som att man skulle kunna handla endel. Eller menar du att systemet säger ifrån när det känner av att jag handlat för 5000 ändå? Även om jag får tillbaka pengarna? För som nu har jag ju egentligen handlat för säg 1500 men inget har ju dragits.

Ja asså har 5000 beviljat. Och som sagt delbetalat köp över 300. Men om inget dras direkt känns det ju som att man skulle kunna handla endel. Eller menar du att systemet säger ifrån när det känner av att jag handlat för 5000 ändå? Även om jag får tillbaka pengarna? För som nu har jag ju egentligen handlat för säg 1500 men inget har ju dragits.
Jo på ett sätt. När du är uppe närmare 5000kr i delbetalningen kommer du ju inte kunna delbetala mer. Eftersom den gränsen är nådd då. Men då kan du ju fortfarande handla på flexkrediten upp till 5000kr.
Men ja, handla endel kan man ju göra om man gör "små" köp.. tex 300-500kr per gång och sen delbetalar varje köp.
Men de blir också väldigt många fakturor att betala tillbaka :D

Kan man få ut pengar på något sätt

Kan man se sitt kortnummer i appen eller måste man vänta på det fysiska kortet? (Tänker om man vill handla med krediten online direkt)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp