Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Försöker förstå det här med paysafecard. Jag har gjort konto där och förstår att jag måste fixa en pin kod. Men när jag försöker köpa pinkod finns det bara trustly och köpa via?. Hur får man pengarna ut från Pfc. Om man kan bara köpa via trustly. Går inte heller och fylla på på något annat sätt. Försöker kika på något slags delbetalning men hittar

det finns inget annat sätt kvar? Vill få ut pengarna till kontot.

Försöker förstå det här med paysafecard. Jag har gjort konto där och förstår att jag måste fixa en pin kod. Men när jag försöker köpa pinkod finns det bara trustly och köpa via?. Hur får man pengarna ut från Pfc. Om man kan bara köpa via trustly. Går inte heller och fylla på på något annat sätt. Försöker kika på något slags delbetalning men hittar

det finns inget annat sätt kvar? Vill få ut pengarna till kontot.

Så här gör du.

Du tar ditt kort till pressbyrån eller Coop butik.

Om du har flexkrediten så räcker det med att gå fram till kassan och tex säga hej jag vill ha 5st paysafekort a 1000kr st. Betala med ditt kort. Du kommer då att få ett minus saldo på pfc kontot.

Är det delbetalning du vill utnyttja och inte flexkrediten så måste du sätta in t ex 5000kr för att köpa de 5st paysafekorten. Sen trycker du delbetala det köpet när det kommer upp i appen, detta går direkt.

Paysafekorten är egentliga bara kvitton som skrivs ut i kassan med en 16 siffrig kod. Så 5paysafekort ger 5 kvitton med 1000kr st på och alltså 5 olika koder.

Du tar sen och loggar in på videoslots t ex och trycker paysafe inbetalning. Man kan max sätta in 500kr åt gången via paysafe alternativet. Alltså får du göra 2 insättningar på varje kvitto/16 siffrig kod. Sen upprepar du detta med alla koder.

Efter det trycker du utbetalning bank. Och tar ut det belopp du önskar så har du pengarna på bankkontot inom 15 minuter oftast om du har någon av de vanliga bankerna.

Så här gör du.

Du tar ditt kort till pressbyrån eller Coop butik.

Om du har flexkrediten så räcker det med att gå fram till kassan och tex säga hej jag vill ha 5st paysafekort a 1000kr st. Betala med ditt kort. Du kommer då att få ett minus saldo på pfc kontot.

Är det delbetalning du vill utnyttja och inte flexkrediten så måste du sätta in t ex 5000kr för att köpa de 5st paysafekorten. Sen trycker du delbetala det köpet när det kommer upp i appen, detta går direkt.

Paysafekorten är egentliga bara kvitton som skrivs ut i kassan med en 16 siffrig kod. Så 5paysafekort ger 5 kvitton med 1000kr st på och alltså 5 olika koder.

Du tar sen och loggar in på videoslots t ex och trycker paysafe inbetalning. Man kan max sätta in 500kr åt gången via paysafe alternativet. Alltså får du göra 2 insättningar på varje kvitto/16 siffrig kod. Sen upprepar du detta med alla koder.

Efter det trycker du utbetalning bank. Och tar ut det belopp du önskar så har du pengarna på bankkontot inom 15 minuter oftast om du har någon av de vanliga bankerna.

Ett tillägg där.
Du kan ha 0 på kontot och köpa 5 ST paysafe kort och då kommer du ner på -5000.
Men ifall du har delbetalnings funktion med så kan du sen gå in och välja att dem ska delbetalas och kommer tillbaka på 0 på kontot.
Då bäver inte sätt in 5000 för att du ska använda dig av delbetalnings funktionen :)

Ett tillägg där.
Du kan ha 0 på kontot och köpa 5 ST paysafe kort och då kommer du ner på -5000.
Men ifall du har delbetalnings funktion med så kan du sen gå in och välja att dem ska delbetalas och kommer tillbaka på 0 på kontot.
Då bäver inte sätt in 5000 för att du ska använda dig av delbetalnings funktionen :)
Jag provade att använda mitt pfc kort och det gick inte när jag är 4600kr minus på flexkrediten

Jag köpte paygoo kort för en vecka sedan dessa gick inte och ta ut med i bankomat av någon anledning. Men gick även de via spelsajt.
Måste skapa konto och verifiera dig med bank id på pyagoo hemsida.. efter det max 2000kr per dag för uttag och max 10.000 påfyllning per dag..

De skriver i mejlet : Acceptable documents for address verification is : utility bills ,
Acceptable address verification documents are:
  • utility bills (for heating, electricity, water, cable, landline telephone, sewer, gas, etc.),
  • an original printed statement from your financial institution (bank, credit/debit card, mortgage, insurance, investments – please note that we do not accept statements from purely online financial institutions),
  • a signed and stamped letter from your financial institution confirming your account with them, your address, and your full name,
  • any government-issued correspondence (including tax documents, court documents),
  • your valid identity document, as long as it contains the address registered on your Skrill account.
Important requirements for address verification

När jag verifierad min adress tog jag kort på en faktura från transportstyrelsen. Den godkände dom då, snart 1 år sedan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp