Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Tänk att det ska ta sån tid för Skrill att verifiera mina dokument . En vecka sen nu jag förde dit 4600kr ångrar mig så . Behöver pengarna så himla mycket . Hoppas de godtar hyresavin för verifiering av adress nu jag skickade i förrgår så jag kan föra över mina pengar nånstans ?
Logga in på skatteverket o ladda ner ditt personbevis med adress så ska allt gå vägen tar 1min

Andrea det är kreditkorts statement de vill ha. Alltså ett papper från pfc med ditt namn synligt samt transaktionen du gjorde synlig på den. Vet inte hur man får de på pfc dock om man kan hämta de i appen men skriv till de i chatten på pfc så löser de nog ett sånt snabbt.

Kan man ta ut kontanter och sen delbetala det uttaget?

Andrea det är kreditkorts statement de vill ha. Alltså ett papper från pfc med ditt namn synligt samt transaktionen du gjorde synlig på den. Vet inte hur man får de på pfc dock om man kan hämta de i appen men skriv till de i chatten på pfc så löser de nog ett sånt snabbt.
Men jag skickade bild på kortet förut som de ville ha och det var inte det skrev dom . De skrev att de vill se nån faktura från nån bank där min adress står med namn för att verifiera min adress . Verkar vara det det handlar om tror jahb

Men jag skickade bild på kortet förut som de ville ha och det var inte det skrev dom . De skrev att de vill se nån faktura från nån bank där min adress står med namn för att verifiera min adress . Verkar vara det det handlar om tror jahb

Creditcard statement är inte en bild på kortet det är en kontoutskrift där ditt namn är synligt med din adress samt transaktioner som är gjorda med just det kortet.

De skriver i mejlet : Acceptable documents for address verification is : utility bills ,
Acceptable address verification documents are:
  • utility bills (for heating, electricity, water, cable, landline telephone, sewer, gas, etc.),
  • an original printed statement from your financial institution (bank, credit/debit card, mortgage, insurance, investments – please note that we do not accept statements from purely online financial institutions),
  • a signed and stamped letter from your financial institution confirming your account with them, your address, and your full name,
  • any government-issued correspondence (including tax documents, court documents),
  • your valid identity document, as long as it contains the address registered on your Skrill account.
Important requirements for address verification

Ok är det adress bevis de eftersöker så logga in med bank id på skatteverket å skriv ut adress bevis därifrån. Sen ta en bild på det.

Så står det . Då verkar det ju som
Det är vilket dokument som
Helst som går bra ? De skriver ju att det är adressen de vill verifiera ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp