Varför inte ta ut från bankomat?Försöker sätta in på skrill pfc säger då misslyckat köp finns bara 17kr på saldot fast jag har 10000 beviljad kredit hur använder ja den
Du måste haft tur, går jag in på delbetala så säger den det inte finns några köp att delbetala. Använde dock Betalo samt skrillVet inte om detta nämts i tråden. Lyckades få ut ca 20 000kr den P.F.C. När jag skaffade appen sökte jag 10 000kr flexkredit: beviljat. Uttag via ett Paypalkonto till ett annat. Därefter uttag till bankkonto utan avgift. Kunde sedan gå in och delbetala detta köp så sattes hela summan tillbaka och jag kunde köra paypal för detta också.
Har inte ännu fört över en krona till P.F.C.
Hur mycket pengar har man påDu måste haft tur, går jag in på delbetala så säger den det inte finns några köp att delbetala. Använde dock Betalo samt skrill
Toppenbra sammanställning!Då samma frågor kommer hela tiden så sammanfattning här:
Dem har 2 olika tjänster man måste söka enskilt för att få tillgång till bägge.
Funktion delbetalningar:
Är man beviljad detta så får man sätta in pengar på konto och kan sen handla med kortet som vanligt.
Efter ett köp på över 300 kr så kan man gå in på delbetalningarna och välja det köpet och pengarna sätts då tillbaka på kontot. Delbetalas 3-12 månader.
Max man kan ha är 10.000
* För att få ut kontanter får man köpa paysafe eller payandgo kort. (Får ju då göra detta i flera omgångar)
* Betalo funkade innan men nu spärrat.
*Skrill funkar än men finns risk att det spärras med.
Man måste vara verifierad hos skrill för att få ut sen.
*Går ej att ta ut i uttagnings automat.
Flex: du kan handla när kontot står på 0 kr upp till det belopp man är beviljad.
*Samma funktion som delbetalningar om man ska ha ut kontanter.
*Efter 1 månad med minus saldo så läggs avgiften till på kontot. Då måste man betala minst 6% av totala skulden.
* Har man även använt sig av delbetalningar funktionen och inte vill betala hela flexen så måste man gå in på köpet och där trycka på pdf filen så ser man OCR och bg.
*Man kan tydligen använda flexen även om man ligger efter med delbetalnings köp men finns säkert någon gräns hur mkt efter man får ligga.
För att få ut max i kontanter måste man första använda sig av delbetalningar till sitt beviljade belopp och efter det så använder man flexen.
Ja jättebraToppenbra sammanställning!
Jo jag förde över dit i helgen o väntar på verifiering för att sen ta utFunkar inte på
Skrill att ta ut heller från flex