Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Man kan plocka ut utan att sätta in om man fått flexkrediten. Man kan ta ut 10000 om man vill. Jag har själv tagit ut och ser i appen att 30 kr är det minsta jag ska betala för januari per dagens datum. Men annars är det ju ca 600 kr per månad att betala tillbaka om man nyttjat 10000
Jag tog ut via betalo men enl andra på forumet här går inte det längre. Utan de har använt skrill annars är ju kortet användbart i butiker

Finns de något annat sätt än skrill och neteller jag kan få ut kredit pengarna på kontot?

Hur bekräftar jag kortet hos pfc i PayPal? Står att ja ska logga in på pfc men hittat inte

Hej!
Kan man inte bara ta ut från en bankomat..
Eller? Annars skrev någon paygoo från pressbyrån (dock max 1500kr) / laddning

Har inte fattat riktigt hur flexkrediten funkar om man har 0kr i saldo Kan man göra uttag eller måste man sätta in för att ta ut sina 5000kr isåfall hur mycket måste man sätta in?
Tack!

Hej!
Kan man inte bara ta ut från en bankomat..
Eller? Annars skrev någon paygoo från pressbyrån (dock max 1500kr) / laddning

Har inte fattat riktigt hur flexkrediten funkar om man har 0kr i saldo Kan man göra uttag eller måste man sätta in för att ta ut sina 5000kr isåfall hur mycket måste man sätta in?
Tack!
Kolla 5-6 sidor bakåt allt finns där

Okej så om man sätter in 5kr så kan man göra ett utag på 5000kr? Varför gör man inte så bara istället för att överföra till till skrill betalo osv.? Hänger inte med heheh

Undrar hur lång tid det tar för Skrill att verifiera P.F.C. kortet jag scannade in igår ?

Okej så om man sätter in 5kr så kan man göra ett utag på 5000kr? Varför gör man inte så bara istället för att överföra till till skrill betalo osv.? Hänger inte med heheh
Du behöver inte göra någon insättning på Flexkrediten

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp