- Meddelanden
- 2 055
- Mottagna reaktioner
- 312
- Poäng
- 577
Nu har jag ju skickat kort på det nya ?Kan du inte ta skärmdump på det elektroniska kortet då?
Nu har jag ju skickat kort på det nya ?Kan du inte ta skärmdump på det elektroniska kortet då?
Ja fast om de inte godtar det tänker jagNu har jag ju skickat kort på det nya ?

Mm får vänta o se vad svaret blir . Det är ju samma kortnummer och mitt nummer så borde funka tycker jagJa fast om de inte godtar det tänker jag
Är nog viktigt att du har en dialog med skrill om detta eftersom de båda korten skiljer sig åt på flera sätt.
Kommer inte att gå igenom.Om jag handlar på pressbyrån, och köper en Harry boy samtidigt. Kan jag då betala med min P.F.C. kredit?? Eller kommer köper inte gå igenom bara för det en en Harry boy med i köpet??
Man kan plocka ut utan att sätta in om man fått flexkrediten. Man kan ta ut 10000 om man vill. Jag har själv tagit ut och ser i appen att 30 kr är det minsta jag ska betala för januari per dagens datum. Men annars är det ju ca 600 kr per månad att betala tillbaka om man nyttjat 10000Flexkredit fungerar så att du kan ha minus saldo. Så har du 5kr på kortet så kan du handla för 1005kr eller större belopp beroende på hur mycket du fått beviljat.
https://getpfc.com/sv/flexkredit/