Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Läs sista 10 då.

Varför får jag denna?
Ska göra en delbetalning på 120 kr.

För du har minus saldo, man måste betala in hela flexkrediten innan man har pengar för att betala avbetalningsplanerna på det sättet. Enda du kan göra om du inte sätter in hela är att trycka upp pdfen och betala delbetalningen via bankgiro.

För du har minus saldo, man måste betala in hela flexkrediten innan man har pengar för att betala avbetalningsplanerna på det sättet. Enda du kan göra om du inte sätter in hela är att trycka upp pdfen och betala delbetalningen via bankgiro.

Ah! Tack!
Var hittar jag PDF:en?

Tänker inte sitta och läsa igenom 89 sidor, hur får jag krediten till bankkontot?
Vad är det för attityd? Det går fortare att läsa igenom än att ställa frågor som redan har besvarats ett flertal gånger. Har du inte lust att läsa så är du knappast i akut behov av pengarna heller.

Ah! Tack!
Var hittar jag PDF:en?
Har inte tillgång till min app på denna telefon men trycker du på delbetalningar så ska det finnas en knapp under varje om du har olika köp där du får fram den. Brukar stå typ 2 månaders delbetalningar så ska man kunna trycka upp filen med bankgiro å ocr nummer på.

Brukar vara väldigt snabba på att uppdatera jag betalade in mina i torsdag via bankgirot redan dagen efter var det uppdaterat i appen.

Terry du hittar pdf på respektive delbetalning om du går in i fliken delbetalningar, klicka sedan på ett köp så kommer valet upp om pdf.

Tack :D!
Fan har typ 10 delbetalningar kommer ta tid att fixa detta :D

Hej tänkte om man kan betala sina delbetalningar med flexkrediten?
Har nämligen 2st som måste betalas tänkte utnyttja flexkrediten, funkar det så eller?
Tack!

Hej tänkte om man kan betala sina delbetalningar med flexkrediten?
Har nämligen 2st som måste betalas tänkte utnyttja flexkrediten, funkar det så eller?
Tack!
Nej det kan man inte. Funkar tvärtom dock ifall du ligger minus på saldot så kan du göra om köp du gjort till delbetalningar och på så sätt betala tillbaka flexen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp