Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Står ju balance 4600kr på Skrill klart de inte kan bli låsta

Andrea, bara var lugn när du får ditt kort som nästan alltid tar 4 dagar från den dagen du beställde det. Så tar du en bild på det och täcker de siffrorna som det stod att du ska täcka över i mailet från skrill. Sen brukar det ta max en dag innan de tar bort restriktionerna den ditt konto. Då tar du ut de till bank vilket går på 2 dagar sen har du cashen på ditt bank konto.

Andrea, bara var lugn när du får ditt kort som nästan alltid tar 4 dagar från den dagen du beställde det. Så tar du en bild på det och täcker de siffrorna som det stod att du ska täcka över i mailet från skrill. Sen brukar det ta max en dag innan de tar bort restriktionerna den ditt konto. Då tar du ut de till bank vilket går på 2 dagar sen har du cashen på ditt bank konto.
Ok så vad pratar den här andra galningen om här att Skrill tar Pengar

Tack blev lugnare

Ni som provat, fungerar det att göra överföring mellan PFC-kortet och spelsidor? Är ingen spelare men funkar det är det ett enkelt sätt att omvandla flexkrediten till pengar.

Ni som provat, fungerar det att göra överföring mellan PFC-kortet och spelsidor? Är ingen spelare men funkar det är det ett enkelt sätt att omvandla flexkrediten till pengar.
Detta är inget som fungerat innan och jag fick det inte att fungera med flexkrediten när jag försökte men gick smidigt att köpa paygoo och paysafe kort på pressbyrån.

Ok! Då är det dessa två som verkar vara enda sättet att få ut pengar på.

Detta är inget som fungerat innan och jag fick det inte att fungera med flexkrediten när jag försökte men gick smidigt att köpa paygoo och paysafe kort på pressbyrån.

Nej du kan inte använda pengar du satt in på skrill med mastercard på någon form sv spelsida

^ Detta

Inte för att jag ens planerade då jag är på spelpaus men fick upp direkt på Skrill att kortet inte kunde användas för gambling. Gick dock bra i mitt fall att ta ut via Skrill till bankkonto, ska tilläggas att jag haft skrillkonto i nästan 10 år och är verifierad. (ÄN SÄLÄNGE inga problem i mitt fall)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp