Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Ok konstigt att det inte funkar . Det står när jag ska confirm paymemt när du gjort det i fin mobilapp klocka på Done . Hittar fasen inte vad de menar

Undrar just vad som funkar med detta rätt dåliga kort. Har lagt upp kortet hos paypal och skulle genomföra ett köp via paypal då mastercard inte fanns som alternativ. Alltså ingen överföring till mitt bankkonto utan ett köp och det går inte. Har dom spärrat paypal? Märkligt kreditkort.

Senast ändrad:
Paypal fungerade för mig för en minut sedan. Har två konton där och betalade med P.F.C. för att föra över från det ena till det andra PayPal-kontot

Tror inte dom spärrat PayPal Jag gjorde en överföring från P.F.C. kortet till mitt PayPal å sen från PayPal kontot till min sambos paypal sen därifrån hennes PayPal till hennes bankkonto det gick igenom som jag kan se

Undrar just vad som funkar med detta rätt dåliga kort. Har lagt upp kortet hos paypal och skulle genomföra ett köp via paypal då mastercard inte fanns som alternativ. Alltså ingen överföring till mitt bankkonto utan ett köp och det går inte. Har dom spärrat paypal? Märkligt kreditkort.
Tycker att kortet är kanon! Men använder som ett kort och inte för att få ut pengar kontant.
Väldigt billigt och aldrig ngt krabb med det.
Och 20.000 att använda genom creditsafe är helt ok med

Helvete bank transfer går ju inte nu från Skrill vad ska jag då
Välja för att få de till mitt konto ???är det i start bank transfer med Ibsen osv eller trustly ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp