Det står transaktion failed när jag ska klicka på confirm på deposit påHaft mitt konto ganska länge men man lär ba verifiera bankkonto för att kunna ta ut det, om jag minns rätt var det inte allt för krångligt. När man lägger till ett bankkonto för ”withdrawal” så går man igenom den processen.
Man lägger in från PFC genom ”Deposit” och sen väljer credit/debit card.
Gjort samma med Klarna flera gånger utan problem, tar 2-5 bankdagar och generellt har det tagit typ 3 för mig de flesta gångerna. Lite avgifter också ba.
Har du verifierat? Var år sedan jag använde skrill men har för mig att utan att verifiera sig kan man inte göra mktDet står transaktion failed när jag ska klicka på confirm på deposit på
Skrill ?
Vad fasen är problemet blir så trött står transaktion failed . Igen . Det står confirm din transaktion i mobile app sen står det när du har gjort det klocka på DONE . Finns ingenstans att klocka på annat än Done direkt eller var ?Har du verifierat? Var år sedan jag använde skrill men har för mig att utan att verifiera sig kan man inte göra mkt
Inte använt det på år alltså så kommer inte ihåg finns dem som kan detta mkt bättreVad fasen är problemet blir så trött står transaktion failed . Igen . Det står confirm din transaktion i mobile app sen står det när du har gjort det klocka på DONE . Finns ingenstans att klocka på annat än Done direkt eller var ?

Det står liksom confirm i mobile app och klicka sen på Done ??? Vaddå jag är ju redan inne i mobile appDet står transaktion failed när jag ska klicka på confirm på deposit på
Skrill ?
Euro men det står ju välj belopp i SEKJag la 450 euro i mitt fall för att ge lite rum till avgifter osv. De tar 1% fee när du lägger in och sen igen när du tar ut tror jag. Lägg någon hundring emellan iallafall för säkerhetsskull.