Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Pengarna tillbaka från Betalo. Jag testade Skrill precis, pengarna åkte in på Skrill kontot och drogs ifrån PFC. Har redan gjort uttag från Skrill så tror det bör vara klart? Pengarna låg ju inne på min Skrill-Wallet liksom.
Ok jag måste göra samma måste öppna Skrill konto nu snabbt är det svårt ?

Pengarna tillbaka från Betalo. Jag testade Skrill precis, pengarna åkte in på Skrill kontot och drogs ifrån PFC. Har redan gjort uttag från Skrill så tror det bör vara klart? Pengarna låg ju inne på min Skrill-Wallet liksom.
Öppnat Skrill konto var där reggae jag pga kortet o för över till mitt bankkonto ????

Är det creditcard / debitcard där ?

Eller är det instant Moneytransfer ??

Är det creditcard / debitcard där ?

Haft mitt konto ganska länge men man lär ba verifiera bankkonto för att kunna ta ut det, om jag minns rätt var det inte allt för krångligt. När man lägger till ett bankkonto för ”withdrawal” så går man igenom den processen.

Man lägger in från PFC genom ”Deposit” och sen väljer credit/debit card.

Gjort samma med Klarna flera gånger utan problem, tar 2-5 bankdagar och generellt har det tagit typ 3 för mig de flesta gångerna. Lite avgifter också ba.

Haft mitt konto ganska länge men man lär ba verifiera bankkonto för att kunna ta ut det, om jag minns rätt var det inte allt för krångligt. När man lägger till ett bankkonto för ”withdrawal” så går man igenom den processen.

Gjort samma med Klarna flera gånger utan problem, tar 2-5 bankdagar och generellt har det tagit typ 3 för mig de flesta gångerna. Lite avgifter också ba.
Så jag lägger in pga kortet genom deposition först ?

Lagt till off kortet nu genom deposit ska jag s ge summa då 4800kr?

Lagt till off kortet nu genom deposit ska jag s ge summa då 4800kr?

Jag la 450 euro i mitt fall för att ge lite rum till avgifter osv. De tar 1% fee när du lägger in och sen igen när du tar ut tror jag. Lägg någon hundring emellan iallafall för säkerhetsskull.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp