Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Funkade i början. Sen har betalningen gått igenom för folk men 1-2 dagar efter har det kommit mail om att det inte är tillåtet att använda det kortet. Men visst vissa har kanske tur att man lyckas smitta igenom:)
Vad märkligt. Jag fick in pengar i går

Fick tillbaka pengarna in på pfc kortet men de tog serviceavgift på 186 kr. Mailade dem direkt ang detta. Ej ok att ta betalt för service de ej genomförde

Fick tillbaka pengarna in på pfc kortet men de tog serviceavgift på 186 kr. Mailade dem direkt ang detta. Ej ok att ta betalt för service de ej genomförde
Ja det är ju riktigt dåligt! Men det löser dem garanterat till dig så det blir rätt

Nu står det utnyttjat 0kr men saldo 0kr så står de där 4892kr betyder det att de redan fört tillbaka pengarna igår då ?

Pengarna tillbaka från Betalo. Jag testade Skrill precis, pengarna åkte in på Skrill kontot och drogs ifrån PFC. Har redan gjort uttag från Skrill så tror det bör vara klart? Pengarna låg ju inne på min Skrill-Wallet liksom.

Pengarna tillbaka från Betalo. Jag testade Skrill precis, pengarna åkte in på Skrill kontot och drogs ifrån PFC. Har redan gjort uttag från Skrill så tror det bör vara klart? Pengarna låg ju inne på min Skrill-Wallet liksom.
Då kan du nog vara helt lugn ja, har dem kommit in på skrill så blir det svårt att stoppa nu:)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp