Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Okej det har jag gjort men inte hittat några svar om man kan överföra till paypal konto istället för Betalo eller något annat alternativ
Pfc är inte till för att omvandla till kontanter.
Det gick i början med delbetalningsköp men sen märkte dem detta och stoppade det.
Nu i början med flex gick det så vissa hann med betalo men nu börjar dem nog stänga ner allt med betalo, skrill och Paypal så snabbt dem kan.
Paysafe eller paygo kort är det som funkar till 100% om du vill få det till kontanter. Har du tur kan du kanske lyckas med skrill eller liknade ett kort tag till

Får jag fråga varför det är så extremt viktigt för alla att få ut denna kredit i cash ?

Nu kanske jag får mycket skit men ska man någonsin få ordning på ekonomin så måste man sluta jaga cash via alla dessa krediter

Detta forum är till för att hjälpa människor i kris, lite trevligare attityd efterfrågas tack!!!

När karusellerna snurrar i huvudet i högsta hastighet så kanske man inte orkar läsa igenom alla trådar för att finna svar utan man vill ha ett snabbt svar för att lugna nerverna en liten stund, så snälla klanka inte ner på era medmänniskor.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp