Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Jag gjorde 4000 direkt, det förklarar saken. ^^

Paynova sköter deras betalningar.
Kortet är det Svea som ligger bakom.
Ingen aning om Svea kanske äger paynova
Försökte lägga till kortet i Betalo står medges ej försökte aktivera kortet trots att det inte kommit hem än men stod errror ?? Kan man inte ta ut 5000kr direkt kanske ?

Verkade funka nu med Betalo när jag bara förde över 4800kr och inte maxbeloppet 5000kr

Hur gör jag för att starta delbetalningen på dessa 4800kr?

Har kollat igenom tråden. Någon som kan sammanfatta hur man går igenom för att få loss pengarna på krediten? Via betalo till konto eller liknande. Skulle vilja använda tjänsten för att betala av synliga krediter inför samlingslån.
Tack!

Har kollat igenom tråden. Någon som kan sammanfatta hur man går igenom för att få loss pengarna på krediten? Via betalo till konto eller liknande. Skulle vilja använda tjänsten för att betala av synliga krediter inför samlingslån.
Tack!
Gå bara 2-3 sidor bakåt så kommer allt stå hur du gör för att lösa betalo

Sköts per automatik, du får minsta belopp att betala om 1 månad
Men du blir lite rädd nu för går man till ska i dem s tråd till förra året skriver ju folk att när man gjort em överföring till tex Betalo som jag gjort nu går det inte att delbetala ?????

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp