Jag har ju det fysiska kortet så inte säkert hur det ser ut på din sida. Me gå Till menyn dem där ... Och där står det "ditt kort" där kan jag se mina kort uppgifterStår bara 5000kr men går inte o göra nåt med det så att säga eller ??
Inte använt det till betalo sj men ja det ska inte vara några problem verkar det som.Skriver jag in kort numret på Betalo ? Men hur betalar jag tillbaka 5000kr?
Ok men hur lång tid är det att betala tillbaka 5000? Det är det som oroar migInte använt det till betalo sj men ja det ska inte vara några problem verkar det som.
Du swichar in till pfc sen när du ska betala
Måste betala tillbaka 6% av skulden varje månad plus 50 kr extra i månaden som avgiftOk men hur lång tid är det att betala tillbaka 5000? Det är det som oroar mig
Inte mer ? Hur mycket blir det per månad då?Måste betala tillbaka 6% av skulden varje månad plus 50 kr extra i månaden som avgift
Är det Svea som äger Paynova? För det är väl de som står för krediten å delbetalning möjligheten? Svea på själva kortet eller ja hur är det?Oj är det Svea som beviljar flex krediten ? Inte bra har skuld finansiering där
Paynova sköter deras betalningar.Är det Svea som äger Paynova? För det är väl de som står för krediten å delbetalning möjligheten? Svea på själva kortet eller ja hur är det?