Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Jag satt in direkt med MasterCard nu och jag kunde ta ut direkt till bankkonto. Kräver nog att kontot ä verifierat vilket mitt är sedan ett tag tillbaks
Hur gjorde du ? Vilket mastercard?
Själva PFC kortet? Förde du över pengar från det

Det går alltså inte att delbetala den här flexkrediten? Någon som vet? Känns meningslöst då.

Blir lite skrämd . Är det NÅGON som faktiskt läst avtalet ?? Verkar inte så

Jag provade på pressbyrån nu med saldo 0kr funkade fint! Paygoo och paysafe köpte jag!

Enligt flexkredits SEKKI:
Avbetalningar och, i förekommande fall, i vilken ordning dessa ska fördelas
Om den nyttjade krediten (negativt saldo) per Aviseringsdagen är under 50 kr, ska hela den nyttjade krediten återbetalas. Om den nyttjade krediten är 50 kr eller högre per Aviseringsdagen ska Kredittagaren amortera 6 % av den nyttjade krediten per Aviseringsdagen, dock alltid minst 50 kr.
Upplupen ränta kapitaliseras (tilläggs på kapitalbeloppet) månatligen och debiteras automatiskt ditt P.F.C.-saldo.
Avräkningar sker i följande ordning: räntor, kostnader och därefter kapitalbeloppet.
Det totala belopp som du ska betala
Vid fullt utnyttjad kredit om 10 000 kr som återbetalas över 12 månader blir totalt belopp att betala 10 600 kr.

Enligt flexkredits SEKKI:
Avbetalningar och, i förekommande fall, i vilken ordning dessa ska fördelas
Om den nyttjade krediten (negativt saldo) per Aviseringsdagen är under 50 kr, ska hela den nyttjade krediten återbetalas. Om den nyttjade krediten är 50 kr eller högre per Aviseringsdagen ska Kredittagaren amortera 6 % av den nyttjade krediten per Aviseringsdagen, dock alltid minst 50 kr.
Upplupen ränta kapitaliseras (tilläggs på kapitalbeloppet) månatligen och debiteras automatiskt ditt P.F.C.-saldo.
Avräkningar sker i följande ordning: räntor, kostnader och därefter kapitalbeloppet.
Det totala belopp som du ska betala
Vid fullt utnyttjad kredit om 10 000 kr som återbetalas över 12 månader blir totalt belopp att betala 10 600 kr.

Förhållandevis billig kredit :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp