Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Och läser man avtalet så står det väl att man ska betala minst 6% vid fullt utnyttjad kredit ?. Ända riktigt fulla är väl att du får betala en extra avgift för att du utnyttjar krediten ?

Ok såhär, jag använde precis 1000kr i kredit på kortet, när jag gjort det så upptäckte jag att jag har en delbetalning som ska vara betald imorgon. Så jag tryckte på betala, då man inte kan betala delbetalningarna med flexkrediten så blev jag tvungen att sätta in 1000kr som jag använde av flexkrediten för att saldot på kortet skulle bli 0 igen plus summan för att kunna betala delbetalningen.

Hur använde du 1000?

Det går att få ut pengar via Skrill men det tar ju ett par dagar och de tar en rätt hög avgift.
jag satte in 500 kr på prov från mitt pfckort ( som för övrigt är nollat så det drogs från min flex)
Sen satte jag därifrån in på mitt bankkonto.

Det går att få ut pengar via Skrill men det tar ju ett par dagar och de tar en rätt hög avgift.
jag satte in 500 kr på prov från mitt pfckort ( som för övrigt är nollat så det drogs från min flex)

Det är ju bra iaf, testade med revolut som är avgiftsfritt men där gick det inte att använda kortet pga kortverifiering

Satte du in på skrill med ett paysafekort? När jag för några månader sedan gjorde en överföring till skrill med Mastercard så slutade det med att det blev låsta där. Jag kunde inte ta ut dem direkt till bankkonto eller överföra till spelsidor på grund av att det va insatt med kontokort/kreditkort. Därför jag undrar så det inte blir något strul med p.f.c kortet

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp