Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Jag börjar bara bli mer o mer irriterad på det här kortet!!! Kan inte handla i vanliga kiosker o imorse när jag skulle tanka så gick inte det heller!!!! Fast jag hade pengar på kortet.
Någon mer som upplever strul?

Jag börjar bara bli mer o mer irriterad på det här kortet!!! Kan inte handla i vanliga kiosker o imorse när jag skulle tanka så gick inte det heller!!!! Fast jag hade pengar på kortet.
Någon mer som upplever strul?
Ska du använda det för att tanka, så harjag märkt att man måste ha minst 1500kr på det då är så stor summa som reserveras på kortet i samband med tankning.. det konstiga är att man inte behöver ha det på sina vanliga bankkort för att tanka, då kan man ha 200kr eller vad man nu har.. men kan ha att göra med att det är ett debit kort...

Fick höra att man kan delbetala kontantuttag man gör? Stämmer de verkligen ? :thinking:

Ska du använda det för att tanka, så harjag märkt att man måste ha minst 1500kr på det då är så stor summa som reserveras på kortet i samband med tankning.. det konstiga är att man inte behöver ha det på sina vanliga bankkort för att tanka, då kan man ha 200kr eller vad man nu har.. men kan ha att göra med att det är ett debit kort...
600 behöver du för att tanka på der

Funkar det att delbetala överföring från paypal. Någon som vet? Tänkte prova i slutet på veckan men skulle vilja veta säkert innan jag testar. Vet det funkat tidigare men det står att det inte ska gå att delbetala överförings tjänster så blir väldigt osäker. Någon som nyligen kunnat delbetala en överföring via paypal? Kommer pengarna tillbaks på kortet direkt när man trycker på delbetala? Hoppas någon vill svara på mina funderingar.

Senast ändrad:
Ja.
Det fungerar med PayPal.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp