Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Känns som om det är ett bra kort detta. Ska bli spännande att testa när kortet kommit hem.
Har funkat smidigt för mig iaf ,,,,när man gjort köp o sen väljer o delbetala få man tillbax pengarna på ditt pfc konto direkt,,,vill man sen ta tillbax insättningen till tex Swedbank från pfc tar det 1 bankdag oftast

Någon som vet om det fungerar att sätta in på revolut och sen delbetala?

Mvh

Någon mer som har problem med att kunna delbetala?

Någon mer som har problem med att kunna delbetala?

Japp får bara upp ”något gick fel”. Frågade i chatten och dom trodde det berodde på ny kreditupplysning. Troligtvis sänkt belopp och appen har inte uppdateras ännu, men jag har inte frågat deras kreditavdelning. Fick creditsafe kopia dagen efter...

Japp får bara upp ”något gick fel”. Frågade i chatten och dom trodde det berodde på ny kreditupplysning. Troligtvis sänkt belopp och appen har inte uppdateras ännu, men jag har inte frågat deras kreditavdelning. Fick creditsafe kopia dagen efter...
Precis samma för mig.

Samma för mig och faktura de säger att jag varit spärrad för faktura på creditsafe men det har jag absolut inte . Och det där med buggen du nämner . Gått hur bra som helst tidigare och jag har mycket högt på creditsafe.

Vadå spärrad hos creditsafe?

Förde över 1000 kronor ifrån swish fick loss 11.000 kronor.

Gjorde som han oreggade användaren ovan skrev.
Terry
Kan du förklara detta för mig? Jag har fått kortet igår:
Ska jag swisha 1000kr till kortet och sen- hur kan jag få loss pengar?
tacksam för hjälp

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp