Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Provade betalo men de funkade inte. Hur kan man göra för få loss dessa 10k. Kan någon snäll själ hjälpa kan swisha 1000 kr:)
Först och främst. Vet du om du är beviljad delbetalning på 10 000? Alla blir inte det.

Ok ska jag bara rega det kortet på Revolut och sedan sätta in pengarana där? Eller hur är det smartast tror du?/ni?

Funkar inte? Att du inte får upp ”delbetala” eller att när du tryckt på delbetala att det står felmeddelande?

ja exakt när jag går in på försöker delbetala via dom butikerna så står det tyvärr går det inte att dela upp. hade varit intresant och veta vilka klädersbutiker folk har köpt med kortet.

ja exakt när jag går in på försöker delbetala via dom butikerna så står det tyvärr går det inte att dela upp. hade varit intresant och veta vilka klädersbutiker folk har köpt med kortet.
Vadå via butikerna? Du handlar med P.F.C.-kortet. Går sedan in i deras app och kollar på dina köp. Sen välj delbetala.

Vadå via butikerna? Du handlar med P.F.C.-kortet. Går sedan in i deras app och kollar på dina köp. Sen välj delbetala.

Ja exakt men det funkar inte o delbetala med dom butikerna via pfc appen när ja försöker delbetala köpet

Ja exakt men det funkar inte o delbetala med dom butikerna via pfc appen när ja försöker delbetala köpet
Så du har alltså köpt nåt, med dina pengar som du satt in på P.F.C. och sen försökt delbetala? Den ska väl inte göra skillnad på några köp överhuvudtaget.

Handlar du i fysiska butiken så ska det gå! Över nätet så funkar inte allt om jag förstått rätt när jag pratat med dem

Hur fungerar krediten efter återbetalning? Betalade av en delbetalning i tron att kredit utrymmet skulle uppdateras men det verkar inte ske?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp