- Meddelanden
- 1 510
- Mottagna reaktioner
- 689
- Poäng
- 667
Endast via trustly eller nordea.Paysafe går väl att köpa online?
Endast via trustly eller nordea.Paysafe går väl att köpa online?
Och du är helt säker på att Betalo inte funkar? Du gör alltså en överföring till ditt konto? Vad får du för meddelande vid försök?Endast via trustly eller nordea.
Det funkar att föra över men det går inte delbetala pga att det klassas som en överföring enligt denna kundtjänsten.Och du är helt säker på att Betalo inte funkar? Du gör alltså en överföring till ditt konto? Vad får du för meddelande vid försök?
Det gick!
Fan vad skönt. 10.000 med creditsafe för en kostnad á typ 150-200 kronor i månaden upp till 6 månader.
Bättre blir det fan inte![]()
Nej du måste handla på det kortet.. och betalo funkar inte sägs det, räknas som en överföring och inte som ett köpKan man från sitt konto i exempelvis Swedbank swisha 1000 kr till PFC och efter swishen välja delbetalning och få tillbaka tusenlappen jag swishade? Har inte riktigt förstått vad man därefter gör för manöver för att omvandla 1000 kr till 10.000 kr utan att handla något? Eller gäller bara denna manöver om man har betalo?
Tacksam för vägledning hur jag exakt går tillväga (har fått 10.000 kr i beviljad limit).
Nä så funkar det inte. Vissa av oss satte in 1000 på P.F.C. och överförde sen dessa pengar genom Betalo till kontot. Därefter har man valt att delbetala ”köpet” och fått tillbaka 1000. Sen är det bara att upprepa. Enligt vissa i tråden har detta nu stoppats så det inte fungerar längre. Man skall dock eventuellt kunna köpa paysafe och på så sätt få ut pengar. Osäker på detta numera också.Kan man från sitt konto i exempelvis Swedbank swisha 1000 kr till PFC och efter swishen välja delbetalning och få tillbaka tusenlappen jag swishade? Har inte riktigt förstått vad man därefter gör för manöver för att omvandla 1000 kr till 10.000 kr utan att handla något? Eller gäller bara denna manöver om man har betalo?
Tacksam för vägledning hur jag exakt går tillväga (har fått 10.000 kr i beviljad limit).
NejKortfattat , blir man inte godkänd för att delbetala finns inget sätt att få ut extra pengar på detta alternativ va?