Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Har jag missförstått grejen men man måste alltså föra över ex 10K till kortet, handla något över 800 och efter detta kunna delbetala köpet och pengarna man handlat för får man då alltså tillbaka till sitt ursprungskonto?

Jag överlåter den frågan till någon annan :D

Med risk för att bli idiotförklarad men låt säga att jag sätter in 10K på kortet. För dessa 10K tankar jag på mina paygoo-kort. Om det nu fungerar att delbetala köpet och få tillbaka mina 10K till mitt ursprungskonto kan jag ju även ta ut 10K från mitt paygoo-kort och ”lura systemet” :D

Har jag missförstått grejen men man måste alltså föra över ex 10K till kortet, handla något över 800 och efter detta kunna delbetala köpet och pengarna man handlat för får man då alltså tillbaka till sitt ursprungskonto?
Så fattar jag att det funkar. Jag fick 10.000 med, dåliga förutsättningar.
Bästa för mig vore om man kan använda detta kort för att betala räkningar som man kan på vissa sidor och får delbetala det sen.
Annars tänker jag att vet man att det blir tufft någon månad så kan man göra en stor handlingen på 2000 typ och sen delbetala det så är maten löst.

Med risk för att bli idiotförklarad men låt säga att jag sätter in 10K på kortet. För dessa 10K tankar jag på mina paygoo-kort. Om det nu fungerar att delbetala köpet och få tillbaka mina 10K till mitt ursprungskonto kan jag ju även ta ut 10K från mitt paygoo-kort och ”lura systemet” :D
Ja det är ju ett Köp så det bör ju inte vara några problem

”Kortet får inte användas för spel, vuxenunderhållning eller för transaktioner som direkt kan omvandlas till kontanter som postanvisning, resecheckar, pengaöverföringstjänster osv” - min fräcka idé håller nog inte tyvärr...

Fast det gör det. PayGoo handlar man på pressbyrån således är det Pressbyrån du betalar. Dom vet inte vad det är du handlat..

Avslag på ansökan om att delbetala, haha va fan! Sket sig ändå :/

Ok, bara att börja kuta till Pressbyrån då :D Ni som testar att köpa Paygoo kan ju återkomma och bekräfta att det fungerar.

Fast det gör det. PayGoo handlar man på pressbyrån således är det Pressbyrån du betalar. Dom vet inte vad det är du handlat..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp