Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Om jag vill använda den till en parkeringsbot hur går jag tillväga då?
Har förstått att Betalo inte fungerar men finns det ett annat sätt? Tacksam för svar då det verkligen hade hjälpt mig denna månaden.

Finns säkert en massa olika sätt. Gå till en Pressbyråbutik och köp Paygoo. Använd sen Paygookortet hos Betalo...

Ok då är jag med. en snabb fråga till.. kan man tex betala sin hyra eller räkningar och dela upp det om man har det knapert En månad eller är det enbart köp i matbutik/shopping som går att delbetala?
Enbart köp

Snabb fråga då du verkar ha koll.. finns ju ett paygoo giftcard och ett reload.. vilket ska man köra på?

Giftcard har en avgift på 39 kr, medan reload har en högre avgift 99 kr ytterligare...

Så jag körde 1500 kr på ett antal gift. Bara att kasta de sen när de är tömda.

Jag skaffade detta nu och fick 10 k i kredit. Men när jag ska beställa kort står det "Tyvärr! Våra kort är populära och har tyvärr tillfälligt tagit slut. Vi jobbar på det bla bla bla".

Inget kort alltså - och då går detta inte att på något sätt använda?

Hur får ni veta kredit?

jag laddade ner appen och den ville skicka något debit kort till mig men de står inget om kredit?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp