- Meddelanden
- 2 750
- Mottagna reaktioner
- 1 234
- Poäng
- 927
När började dessa ta UC?Frågan är om inte PFC snart dyker upp på UC med tanke på att dom tar UC numera...
När började dessa ta UC?Frågan är om inte PFC snart dyker upp på UC med tanke på att dom tar UC numera...
När började dessa ta UC?
Betyder detta att dom även rapporterar till UC? Dvs missbrukad kredit mmVar väl en 2-3 månader sedan.
Står i deras avtal att dem kan göra det redan innan när dem tog creditsafe, jag fick det inte då dock men är kanske större chans nuBetyder detta att dom även rapporterar till UC? Dvs missbrukad kredit mm
Går inte. Vet jag råkade ta makens kort av misstag när jag handla och han hade inte tillräckligt utrymme så de blev nekat.Går det att övertrassera kortet?
Systemet är väl väldigt bra på att känna av om man nyttjat hela krediten?
Tänkte annars köra en ”fuling” och betala in allt det vid löning. Men har för mig att jag testade förut med bara 100 kr men att köpet blev nekat?
Jag ligger minus 7800 på flex, behöver jag betala de nu eller kan man låta de ligga minus hur länge man vill ?
Går det att fylla på paygoo kort på pressbyrån fortfarande, någon som vet?Hjälp, Hur får jag ut min kredit idag smidigast?