Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Betyder detta att dom även rapporterar till UC? Dvs missbrukad kredit mm
Står i deras avtal att dem kan göra det redan innan när dem tog creditsafe, jag fick det inte då dock men är kanske större chans nu

Går det att övertrassera kortet?
Systemet är väl väldigt bra på att känna av om man nyttjat hela krediten?
Tänkte annars köra en ”fuling” och betala in allt det vid löning. Men har för mig att jag testade förut med bara 100 kr men att köpet blev nekat?

Går det att övertrassera kortet?
Systemet är väl väldigt bra på att känna av om man nyttjat hela krediten?
Tänkte annars köra en ”fuling” och betala in allt det vid löning. Men har för mig att jag testade förut med bara 100 kr men att köpet blev nekat?
Går inte. Vet jag råkade ta makens kort av misstag när jag handla och han hade inte tillräckligt utrymme så de blev nekat.

Jag ligger minus 7800 på flex, behöver jag betala de nu eller kan man låta de ligga minus hur länge man vill ?

Jag ligger minus 7800 på flex, behöver jag betala de nu eller kan man låta de ligga minus hur länge man vill ?

Krediten alltså? Gå in på Flex Kredit i appen så ser du om du har faktura att betala.

Har knappt 4k utnyttjat och minimum för mig att betala brukar hamna på kring 150-200kr.

Hjälp, Hur får jag ut min kredit idag smidigast?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp