Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

kredit/lån med massvis av FF/UC

Hejsan gänget har läst igenom hela sidan och tycker det är fantastiskt att så många likasinnande är positiva och försöker hjälpa/peppa varandra!
Har en skuld på cirka 200k med dåliga räntor, kommer få in en summa på ish 600k vid januari/februari där jag kommer betala av detta.
Har ut nästan 40k/månaden men betalar cirkus 27 för lånen / månaden, något tips jag kan göra för att minska denna kostnad?
Har försökt ta samlingslån och var inte så påläst så gjorde x antal FF's samt många UC's under 2023.
Har läst om jämkning men som jag förstår det hjälper det inte mig i min sists då jag gärna hade dragit ner månadskostaden för stunden tills jag kan betala av allt.
Tacksam för svar Mvh.

Jag skulle bara härda ut, knappt 2 månader kvar till Januari, så har du klarat dig hittills är det bara härda ut de sista betalningarna.

Hejsan gänget har läst igenom hela sidan och tycker det är fantastiskt att så många likasinnande är positiva och försöker hjälpa/peppa varandra!
Har en skuld på cirka 200k med dåliga räntor, kommer få in en summa på ish 600k vid januari/februari där jag kommer betala av detta.
Har ut nästan 40k/månaden men betalar cirkus 27 för lånen / månaden, något tips jag kan göra för att minska denna kostnad?
Har försökt ta samlingslån och var inte så påläst så gjorde x antal FF's samt många UC's under 2023.
Har läst om jämkning men som jag förstår det hjälper det inte mig i min sists då jag gärna hade dragit ner månadskostaden för stunden tills jag kan betala av allt.
Tacksam för svar Mvh.
Håller med @Anam, försök att leva snålt och klara dig kommande månaderna.
Och i all välmening (utan att veta varför du har tagit dom dåliga lånen),ta tag i det som gjort att du har dåliga lån på 200k innan du får in pengarna i januari. Har själv gjort misstaget att inte göra det när jag har ”löst” situationen. Man hamnar rätt snabbt där igen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp