Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kredit invest ltd

Inväntar mailadressen ifrån min Advokat, så fort som jag får denna så skickar jag den till Dig. Har själv polisanmält detta. Det är ju bara bra om Polisen får in flera polisanmälningar ang detta företag. Det är ju flera som har blivit drabbade av detta Företag. Det är inte något Företag i England utan det är en Postbox som finns där. Mannen som står för Postboxen är Jugoslav och ska bo i Sverige....

Vad gäller skulden? Vilken/Vilka lånestockar har de köpt upp?

Vet ej har ej fått någon faktura, om Dom har köpt saker i mitt namn eller tagit något lån i mitt namn,
Därför så Polisanmälde jag detta. Vad har Dun råkat ut för när det gäller denna Bostbox i England.

Du kan väl ta en bild på fakturan och visa här? Borde ju stå vad saken gäller. Troligtvis är det ett obetalt lån på DinFinans.

Hej! Jag behöver er hjälp då jag har fått brev om skuld på 5000 Euro från abe invest /nice Invest. Kan detta röra sig om samma som ni har råkat ut för?
Tack på förhand!

Hej! Jag behöver er hjälp då jag har fått brev om skuld på 5000 Euro från abe invest /nice Invest. Kan detta röra sig om samma som ni har råkat ut för?
Tack på förhand!
Hej eftersom Ullis och de andra som skrivit i denna tråd inte är aktiva på forumet så föreslår jag att du skickar ett PM till dem, gå in på deras "namn" så kan du starta en konversation och de får då ett mejl att du vill "prata" med dem. Lycka Till

Hej Suwatt, Känner Du inte till denna faktura så föreslår jag Dig att Polisanmäla detta, Hoppas att det går bra Ullis

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp