Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kredit hos Rocker

Är det lätt att höja den ? Tas det både bisnode och UC då ?
Det vet jag inte, jag fick 10.000kr direkt o har haft de sen dess. De tas dock bisnode om man ansöker om höjning. Iallafall den gången jag gjorde de.

Ingen som vet vad detta beror på? Måste det gå ett visst intervall mellan ansökningarna? Ansökte om 5000 kr och fick beviljat i slutet av Juni. Kundtjänst hade ingen aning.

Ingen som vet vad detta beror på? Måste det gå ett visst intervall mellan ansökningarna? Ansökte om 5000 kr och fick beviljat i slutet av Juni. Kundtjänst hade ingen aning.
När jag sökte första gången 5000 sökte jag samma dag igen och blev direkt beviljad 10.000 så för typ 4-5 månader sen behövde det inte gå tid mellan men nu när jag fpr avslag för höjning måste det gå en månad innan jag kan försöka höjja igen.

Ok, så du har ändå lyckats ansöka ytterligare en gång efter att du fått beviljat 10K? Jag kan inte ens ansöka om en utökning. Händer inget.

Fick tydligen avslag på ansökan. Kundtjänst informerade. Fick alltså inget lånebesked utan kundtjänst var tvungna att kika på det manuellt. Detta efter en lång chattstund med en inkompetent människa. Uselt,

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp