Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

kredit hos Everyday plus

Hej!

Någon som har kredit hos everydayplus.se? Vad har ni för erfarenheter?

Är dom lätta att få kredit med? Tror inte jag har någon ansökning tidigare med Bisnode. Hur påverkar det?

Såg man kunde välja att få fakturan på e-post. Får man vanlig faktura ändå eller slipper man det om man väljer e-post som fakturaval?

Jag har fått det, de är lätta enligt mig. Väljer man epost så får man bara på epost, har aldrig fått faktura hemskickad. Men se upp blir lätt en dyr räkning månaden efter.

Nej enligt deras sida tar de Bisnode:
Vilket företag görs kreditupplysningen genom?
Svar: Vid alla ansökningar görs en kreditupplysning via Bisnode, www.bisnode.se för att säkerhetsställa den ekonomiska situationen.

Hej!

Någon som har kredit hos everydayplus.se? Vad har ni för erfarenheter?

Är dom lätta att få kredit med? Tror inte jag har någon ansökning tidigare med Bisnode. Hur påverkar det?

Såg man kunde välja att få fakturan på e-post. Får man vanlig faktura ändå eller slipper man det om man väljer e-post som fakturaval?

Lätt att få, lätt att öka kreditgränsen (om man sköter sina betalningar), använder inte Uc! Lägsta betalningen varje månad är 1/5 del av den totala skulden.

Hej jag ser på hemsidan att de har direktutbetalning till nordea på helgerna men jag har hört av någon att det även funkar mot handelsbanken?

De har ju öppet lö-sö så jag funderar på en ansökan men kan någon berätta om de har handelsbanken och om det funkar eller om det bara är ett missförstånd om den banken.

Hej ni som har EverydayPlus krediten hur många månader måste man betala av på sin kredit innan man kan ansöka om en höjning? Tacksam för svar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp